Jurkjes actie

In september 2014 organiseert Plus Magazine voor het eerst in Nederland Plus Personality: een modellenwedstrijd voor 50-plussers die in België al jarenlang een groot succes is. Omdat deze doelgroep ook voor Zomerjurkjes zeer belangrijk is, heeft ’s lands grootste thuiswinkel besloten het hoofdsponsorschap van deze wedstrijd op zich te nemen onder het motto: “Zomerjurkjes is er (weer) voor de 50-plusser”. Het sponsorschap vertaalt zich in het aanleveren van de kleding voor de twaalf meest opvallende en talentvolle finalisten die zich op 3 september tijdens een spetterende finale in Huis ter Duin in Noordwijk zullen presenteren. De presentatie van deze finale, die toegankelijk is voor publiek, is in handen van Sylvana Simons.

Nu eens niet de mooiste of de slankste..
De Plus Personality-modellenwedstrijd is nu eens niet bedoeld voor de mooiste gezichten en de slankste figuren, maar vooral bestemd voor mannen en vrouwen van minimaal 49 jaar met een sterke uitstraling die een bron van inspiratie vormen voor hun eigen leeftijdsgenoten: in het meinummer van Plus Magazine wordt een oproep gedaan om aan deze wedstrijd mee te doen. De Plus Personalities 2006 krijgen een contract bij Max Models. De kleding die tijdens de finale zal worden gedragen wordt door Zomerjurkjes geleverd. Daarnaast zal op www.zomerjurkjes.nl extra aandacht aan deze wedstrijd worden besteed in de vorm van een speciale shop en impressies van de finale.

50-plussers: aantrekkelijke groep voor retail
Het maandblad Plus Magazine heeft een bereik van 1,4 miljoen vrouwen en mannen en is daarmee zonder meer het best gelezen blad voor de 50-plusser. Daarmee ligt gelijk een link naar Zomerjurkjes: ’s land meest bezochte webwarenhuis van Nederland met eveneens een bereik van 1,4 miljoen consumenten. Zomerjurkjes zal de komende tijd extra aandacht aan de groep 50-plussers gaan besteden omdat gebleken is dat er bij deze groep een groeiende behoefte bestaat aan thuiswinkelgemak. Zij kunnen hun vrije tijd dan ook veel nuttiger besteden dan aan fysiek shoppen. Gezien het feit dat Zomerjurkjes steeds meer inspeelt op de persoonlijke behoeften van de consument is de focus op deze groep mensen een hele logische stap.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>